کیا از پنج ماهگی فرنی دادن

و میشه تهیشو بگین

۳ پاسخ

این کانال تو روبیکا کمکت میکنه
@komaki_koudake_man

تصویر

برنجتو 24ساعت بذار تو اب خیس بخورہ۔تا سم ارسینکش خارج بشہ۔بعد بذا تو افتاب خشک بشہ و اسیاب کن۔از الک ردش کن۔۔۔
نصف قاشق غذا خورے از ارد برنج با نصف لیوان اب جوشیدہ ے سرد شدہ قاطے کن۔خوب ھم بزن۔۔۔
بعد تو ظرف استیل یا ھرچے داشتے بذارش رو شعلہ ے ملااایم۔ھم بزن تاا قوام بیاد۔۔۔
خنک شد بھش یہ کوچولو شیر خودتو یاا شیر خشک بھش بزن ک رقیق بشہ۔بھش بدہ بخورہ۔۔۔
برا اولین بار 2قاشق تا 3 قاشق بیشتر ندے۔۔۔
فرداا و روزاے دیگہ تعداد قاشقاتو بیشتر کن۔۔۔

من و به تجویز پزشک دادم
آب آرد برنج
ارد بزنج یه قاشق چای خوری اول یه ذرههه تفت دادم آب ریختم روش و تندتند هم زدم بعد گزاشتم ۱۰ دقیقه با شعله کم بپزه ،رقیق بود کلا

یه قاشق غذاخوری بار‌اول
و هی کم کم اضافه کردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۱ ماهگی