۴ پاسخ

فک نکنم چیزی باشه ولی ی پزشک دیگ ببر ونشون بده.هیچوقت از حس مادرانه خودت ساده نگذر.ی متخصص بهتری پیدا کن وببر پیشش همه علایمش هم بگو.شاید ریچک خواست ودوباره ازمایش رو تکرار کردی

اره ببر نشون بده خیالت راحت میشه

برای هوش مصنوعی بفرست

عزیزم هیچ موضوع مهمی نبیت اون ایتمها واسه ادمای بزرگساله
خیلی چیزا رو بالا نشون میده برای یک ساله ها
میدونم این موضوعو و نگران نباش

سوال های مرتبط