۱۰ پاسخ

پاهاشووو میزنم دستش رو چون تو دهنش می کنه نمیزنم🥰

نه هنوز

من برا دخترم اولین بار تو تولد یکسالگیش زدم🫠
بعد اون هر وقت لاکهاشو میبینه برمیداره خودش میزنه😍

تصویر

من میخوام پاشو بزنم میترسم گفتن خوب نیست ینی چی درسته🤔

آره همیشه پاهاش لاک داره خیلی دوست داره

تاحالا نزدم

من نزدم چون همش دستش و میکنه دهنش

نه خیلی کوچولوعه

زیادد

اره همین الانشم لاک داره تودستش🤤😍😅

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهای من مامان دوقلوهای من ۱ سالگی
مامان میراث کوچولو مامان میراث کوچولو ۲ سالگی
مامان سپهر😎 وسلنا😍 مامان سپهر😎 وسلنا😍 ۲ سالگی