پاهاشووو میزنم دستش رو چون تو دهنش می کنه نمیزنم🥰
نه هنوز
من برا دخترم اولین بار تو تولد یکسالگیش زدم🫠
بعد اون هر وقت لاکهاشو میبینه برمیداره خودش میزنه😍
من میخوام پاشو بزنم میترسم گفتن خوب نیست ینی چی درسته🤔
آره همیشه پاهاش لاک داره خیلی دوست داره
تاحالا نزدم
من نزدم چون همش دستش و میکنه دهنش
نه خیلی کوچولوعه
زیادد
اره همین الانشم لاک داره تودستش🤤😍😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.