نه زوده من پرسیدم از دکتر گفت تا پنج ماهگی هرطور دوستداری بخواب بعدش که بچه اومد تو شکمت رعایت کن
دکتر گفت تا ۲۰ هفته عیبی نداره
سعی کن روپهلو بخوابی وخودتا عادت بدی چون ازهفته بیست دیگه نمیشه روکمر بخوابی
از۲۰ هفته به بعد
دیگه نباشه ک بهتره
اگه کم باشه نه اشکال نداره ولی از الان تمرین کن ب پهلو بخوابی ک عادت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.