بچه ها طاق باز خوابیدن تو هفته های من ایرادی نداره؟

۶ پاسخ

نه زوده من پرسیدم از دکتر گفت تا پنج ماهگی هرطور دوستداری بخواب بعدش که بچه اومد تو شکمت رعایت کن

دکتر گفت تا ۲۰ هفته عیبی نداره

سعی کن روپهلو بخوابی وخودتا عادت بدی چون ازهفته بیست دیگه نمیشه روکمر بخوابی

از۲۰ هفته به بعد

دیگه نباشه ک بهتره

اگه کم باشه نه اشکال نداره ولی از الان تمرین کن ب پهلو بخوابی ک عادت کنی

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری