۹ پاسخ

اره سونو و ازمایش ۱۲هفتگی من قبل عید دادم ۸تومن

شما آزمایش ان‌تی ندادی عزیزم
آزمایش سلفری دادی

حتما ازمایش معمولی نبوده سلفری چیزی بوده

سلفری دادی احتمالا

مگه اینکه سلفری داده باشی

شوخی نکن ...۱۲ میلیون.....غیر ممکنه این عدد باشه...حداقل ده برابر بیشتر ازت گرفته.....به نظرم به نظام پزشکی اطلاع بده یا برو تعزیرات شکایت کن...اینا نرخ مصوب دارن...من تو عید آزمایش دادم ۱ تومن بود

من ازمایش انتی دادم ۱۷۰۰
بعد عیدم بود
شما حتما سلفری بوده ک اینقد بالاس

دوازده میلیون؟

آزاد رفتی؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری