ناپروکسن برا سرما خوبه🤔🤔🤔

۳ پاسخ

تو این هوای گرم سرما 🥵🥵🥵

واسه بدن درده

ناپروکسن فقط مسکنه

سوال های مرتبط

مامان سایدا مامان سایدا ۸ ماهگی
مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی