۱۱ پاسخ

عزیزم در خواست منو قبول کن

والا بازیگر مورد علاقه ام رو همون اول رفت از فیلم دیگه حال نمیده ببینم😑

بعضی اوقات میبینم،،ولی بدنام و
بی عاطفه حتما میبینم

قشنگه ولی ای کاش مهتاب کرامتی زود نمی‌رفت بیرون از بازی

کجانشان میده؟

این قسمت خیلی دارک شد دیگه اخه کی با زمین خوردن میمیره اونم رو قالی

من قسمت ۳ ندیدم نفهمیدم چی شد

زنش مرد؟

واقعا خوبه؟ من قسمت اولشو دیدم خوشم‌نیومد زیاد

مهدی حسینی نیا عالی بازی میکنه

خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی