۸ پاسخ

اگه شیر میخوره ولش کن
من اونقدر خودم و خسته کردم حرص و جوش کردم چقدر عصبی شدم
آخر سر دکتر بهم گفت وقتی شیر میخوره برای غذا اصلا جوش نکن کلا ولش کن خواست بخوره نخواست اصلا سمتش نرو
منم ول کردم الان خود پسرم میاد جلو میخوره قشنگ

بچه ی منم نمیخوره خستم کرده
دهنشو میبنده بزور هم ک میدم یا گریه میکنه جیغ میزنه و توف میکنه بیرون 😔

حرص نخور استرس نگیر فشار بچه نیار تا دوسالگی هم زمان بده بهش

فقط بذار به حال خودش نه دنبالش بیافت نه به زور بده بذار جلوش هرکاری میخاد بکنه ب مرور درست میشه

سازش مهربانی بذار جلوش خودش بخوره مثل ی مامان دلسوز نگاه نکن ببینی میخوره یا نه بذارش به حال خودش البته چندبار باید انجام بدی تا به نتیجه برسی

عزیزم شاید برا یه غذا دادن بهش چن بار مکانشو عوض کنم چندین تا وسیله بیارم جلوش انقده باهاش حرف میزنم و سرگرمش میکنم که خودم سرم درد میگیره بچه‌ای که بدغذاس باید خیلی ترفند بزنی تا بخوره مجبوریم دیگه چیکار کنیم

بعضی بچه ها دوس دارن خودشون غذا بخورن
سعی کن همزمان با خودتون غذا بدی بهش ک ببینه شما رو

فهمیدی به منم بگو 🥲🥲😢😢شیر هم نمیخوره کم

سوال های مرتبط