سلام یه فرنی وزن دهنده پیشنهاد بدین

۳ پاسخ

من برا وزنش کلا صبح ها فرنی موز با چهار دونه خرما پسته بهش میدادم الان وزنش عالی شده

اردبرنج و ی قاشق نشاسته تو اب سرد حل کن
بهش ی دونه تخم مرغ وانیل گلاب شیره انگور اضافه کن
با همزن دستی بزن یکدست ک شد بهش شیرو اضافه کن
بزار رو حرارت و اروم اروم هم بزن تا ب غلظت دلخواهت برسه
خاموشش ک کردی یکم خامه بزن بهش هم بزن روشم کنجد و پودر مغزیجات بریز بده بخوره ♥️
(ی وقتایی به همین ترکیب ی موز بزن
یا چندتا خرما)

خرما..پودر چهارمغز..خامه..ارد برنج..موز و اگر میخوره اوتمیلم بریز توش..بجای موز میتونی سیب هم رنده کنی

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی
مامان شاهان و فرهان❤️ مامان شاهان و فرهان❤️ ۱ سالگی