علتای غذا نخوردن چیان

۴ پاسخ

یکی از علت بدغذایی زور کردن بچه هست اونم تو سن استقلالشون بنظر من بذار جلو خودش بخوره حتی شده دولقمه اما مقوی بده مثل کوبیده آبگوشت ...کته مرغ وسبزیجات ..ماهی قزل یاسالمون....کته وماست یونانی .....هویج پلو...ماکارونی....دال عدس یا عدسی
بعضی وقتها هم بچه تو پروسه دندون دراوردن لثشون ملتهب میشه که اگه دیدی میلی به خوردن نداره زورش نکن که استرس بگیره دراین مواقع سوپ مقوی درست کن وغذاهاش نرم باشه که لثشو اذیت نکنه
دیگه اگه دندون نبود ممکن رفلاکس اذیتش کنه که دیگه تو این مرحله باید ببری دکتر کودکان. تا تشخیص بده وکمکت کنه عزیزم

تو این سن معمولا دندون

کمبود ویتامین
مشکل حسی
یک ساعت و نیم قبل غذا و یک ساعت بعد غذا نباید چیزی بخوره که گشنه باشه
شیر زیاد دادن

دق دادن ما بیچاره ها 🫥🤪

سوال های مرتبط