۵ پاسخ

من دوساله درگیرم هفته پیش رفتم دکتر با هزینه ویزیت و داروها 3تومن دادم تو یک هفته عالی شده دارم بهتر میشم البته پارسالم دوتا دکتر رفته بود نتیجه نداشت اگر خواستی پیام بده عکسشونو بفرستم سه تا داروش باهم نهایت دوتومن شه ولی تاثیرش قطعیه عالی بوده تاالان،.. اینم بگم من از بچگی درگیرم هی یه مدت محومیشه باز شدید میشه بازمحومیشع تااینکه اینسری خیلی بیشتر شد و اذیتم میکرد..

عزیزم درمان قطعی فک نکنم داشته باشه فقط پیش گیری کنی و کنترل کنی بیشتر نشه
شوینده های قوی نزن همس چرب باسه روزی اون جای خارش دار

کرم فلوئوسینلون بخر بزن خوب شدی دعام کن ...رفتی داروخانه تاکید کن کرمش نه پمادش شب موقع خواب بمال روی ضایعه و پلاستیک بذار روش تا خوب جذبش بشه یه هفته ای خوب میشن اگه باز دیدی در اومدن باز بزن
درکنارشم حتما یه دکتر پوست هم برو دارو بیولوژیکی بگیر که به ناخنات نرسه ... کنترل میشه ولی متاسفانه درمان قطعی نداره فقط میشه کنترلش کرد

فکرنکنم درمان قطعی داشته باشه

اصلاح مزاج و پاکسازی روده درمانشه

سوال های مرتبط