۸ پاسخ

دخترمن تا وقتی که به غذا بیوفته همینجوری بود با این تفاوت که روزی ۶. ۷بار پیپی میکرد گفتن چون شیر مادر میخوره اشکال نداره ولی اگه بعد اینکه کمکی شروع کردی بازم دفعات پی پیش زیاد بود ببر دکتر که خداروشکر درست شد

آلرژی داره احتمال زیاد

خانمی نگران نباش پهلوهاش گرم نگه دار، با روغن زیتون یا یه روغن طبیعی
سرماخورده
حتما پهلوهاش چرب کن و گرم
بعد چند روز خوب میشه
پسر منم اینجوری بود بهتر شد
نگران شل بودن نباش
کم کم بهتر میشه

دکتر ببر حتما بدن بچه خیلی سریع کم اب میشه

چیزی دادی بخوره؟منظورم هرچیزی بجز شیره

روز اول که اینجوری شد اونموقع پیپیش خییییلی خلطی بود الان اینجوری آب مانند شده

این شب کرد دیگ تا الان خبری نیست
هر روز صبح بیدار میشد پیپی داشت

تصویر

دکتر ببر احتمالا سرما داره

سوال های مرتبط