۳ پاسخ

وای پسرم منم فقط این مدلی میخوره همه جا رو با غذا یکی میکنه دیروزم غذای باباش و کپ کرد 😂😂😂

خوردن بخورن هرکاری میکنن اشکال ندارن پسرمن اصلانمیخوره

اولش میریزن رو زمین بعد از رو زمین برمیدارن میزارن دهنشون🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان رادوین👶🏻🫀 مامان رادوین👶🏻🫀 ۲ سالگی
مامان محمدآریا مامان محمدآریا ۱ سالگی
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی