اینم صفحه بعدی آزمایش

تصویر
۲ پاسخ

کراتینش پایینه منیزیم و انزیمای کبدی بالا

ببین بهتره به دکتر نشون بدی چون این رنج ها برای بررگسالاست مثلا آنزیم های کبدی و زده بالا ولی من از دکتر پرسیدم گفت برای بچه ها کلا بالاست و رنجش فرق داره
در کل بهتره که به دکتر متخصص نشون بدی اینجا هیچکس تخصص نداره

سوال های مرتبط

مامان پویان رایان مامان پویان رایان ۱۷ ماهگی