۵ پاسخ

گندم و‌سیب گرفتم خوبه

من دیشب تازه برام سرلاک گندم و میوه نستله خریدم دوست داشت

تکه های مبوه هم‌خوبه

موز گرفتی؟

گندم خرما

سوال های مرتبط

مامان شادمهرِعزیزم مامان شادمهرِعزیزم ۱۱ ماهگی