۵ پاسخ

برگشت شیر توی سینه باعث تب و لرز میشه بچه ی من سینمو نمیگیره دقیقا ی شبایی حالت شمارو دارم تب و لرز میگیرم. بدوشی بهتر میشی برو بیمارستان با شیردوش برقی بدوش بده بچه بخوره.بهتر میشی

نگران نباش.حالت که خوب بشه شیرت زیاد میشه

دوست من این علاعم تب و لرزو داشت رفته بود دکتر زنان گفته بود سینه ات عفونت کرده. دارو خورد خوب شد شیرشم برگشت . حتما برو دکتر بگو بچه شیر میدم

برا منم اینطور شده یه روز خیلی خسته شدم ۲۴ ساعت نخوابیده بودم الان ی هفته گذشته اوکی نشده کلی ام قرص شیر افزا خوردم سینم کوچیک و شل شده

حالت خوب بشه برمیگرده عزیزم
ماساژش بده و بدوشش
قرص شیرافزا هم بخور
آب هویج خیلی خوبه هم برا مریضیت هم شیرت

سوال های مرتبط