برگشت شیر توی سینه باعث تب و لرز میشه بچه ی من سینمو نمیگیره دقیقا ی شبایی حالت شمارو دارم تب و لرز میگیرم. بدوشی بهتر میشی برو بیمارستان با شیردوش برقی بدوش بده بچه بخوره.بهتر میشی
نگران نباش.حالت که خوب بشه شیرت زیاد میشه
دوست من این علاعم تب و لرزو داشت رفته بود دکتر زنان گفته بود سینه ات عفونت کرده. دارو خورد خوب شد شیرشم برگشت . حتما برو دکتر بگو بچه شیر میدم
برا منم اینطور شده یه روز خیلی خسته شدم ۲۴ ساعت نخوابیده بودم الان ی هفته گذشته اوکی نشده کلی ام قرص شیر افزا خوردم سینم کوچیک و شل شده
حالت خوب بشه برمیگرده عزیزم
ماساژش بده و بدوشش
قرص شیرافزا هم بخور
آب هویج خیلی خوبه هم برا مریضیت هم شیرت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.