خانومایی که لیدی میل میخورین خودتون هم چاق شدین؟؟

۸ پاسخ

اره🙁...

اره خیلی

من نه ،خیلی خیلی‌کم

ارعع منم لپ کردم😬

من تازه شروع کردم و هنوز تغییری احساس نکردم

بله من که خیلی وزن گرفتم نینی رو هنوز فردا میرم سونو

من که نه اصلا

بله متاسفانه

سوال های مرتبط