۸ پاسخ

منم میفروشم همه چیشو
بچه دوممه دیگه نیازم نمیشه مال من ست باهمه کریر و کالسکه و ....

پسر من عین همینو داره الان چهار سالو نیمشه هنوزم باهاش بازی میکنه

چند فروختی منم عین همینو دارم استفاده نمیکنم

عزیزم این روروک وچطوری میشه جمع کرد من میخام جمع کنم نمیشه

یکم زود فروختی

بابت چیزی که رفته غصه نخور با پولش یک چیزی بخر برای بچه تا بمونه عروسکی اساب بازی

خوب سالمه دخترمن همه چیشو کنده😄😂دیگه قابل فروشم نیس

ای کاش نگه میداشتی
سال هابعد شایو لازمت میشد باز

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🐣💗🎀 مامان فندوق 🐣💗🎀 ۱۷ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی
مامان آنیل🐣 مامان آنیل🐣 ۱ سالگی
مامان نورا جانم مامان نورا جانم ۱ سالگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۴ ماهگی