۵ پاسخ

دندون در نیادرده؟

وای این چه خوبه اسمش چیه!؟
داروخونه ها دارن ؟

ن فقط بذار یخچال خنک شد بده بچه بکشه رو لثه اش، درد لثه و خارشش کم میشه

اره ولی خب دستش یخ میشه نمیتونه نگه داره
پسرم داشت

تو فریزر دیگه زیادی یخ میشه بچه اصلا تو دستش نگه نمیداره تو یخچال بزار

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان منیم بالام 🧸🤎 مامان منیم بالام 🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان منیم بالام 🧸🤎 مامان منیم بالام 🧸🤎 ۸ ماهگی