سلام فلاکس چجوری چ مارکی گرفتین
چجوری بگیرم خوبه؟؟.

۴ پاسخ

والا من به مارک دقت نکردم یکی خریدم خیلی هم قشنگن قیمت قبل۳۸۰حداقل ۷ساعت آب توش گرمه

من نیم لیتری یونیک لایف گرفتم عالیه بیشتر از 12ساعت آب روگرم نگه میداره

میخوام اگ قیمت بهتر باشه از سایت ترب بخرم

میخوام اگ قیمت بهتر باشه از سایت ترب بخرم

سوال های مرتبط

مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی