سلام خانمامن بچم خرداددنیامیادیه دورپیچ نازک خریدم بنظرتون کاربردیه

۴ پاسخ

بله من همینو خزیدم

اره خیلی خوبه

رو انداز نازک، موسلین اینا کلا خیلی لازمت میشه

خییییلی

سوال های مرتبط