مامانا سونو جنسیت واجبه بریم حتمن دکتر خودش میگه چجوریاس ؟!

۸ پاسخ

ته دلت هرچی بگه همونه

نه که دوس داشته باشی چی بشه،حسی که میگه چیه همون

انتی احتمال نداد

من انجام ندادم
ولش کردم تا انومالی

همون انومالی میگه بری

اگ‌انتی رفتی نگف بزا انومالی برو

من نرفتم وایستادم آنومالی

نه واحد نیست بیشتریا انجام نمیدن

اگه انتی رفتی نرو وایسا انومالی بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی