خب عزیزم اگه تب با هیچی کنترل نمیشه اصن نباید صبرکنی حتما باید ببریش بیمارستان اونجا تبشو پایین میارن لازم باشه همون موقع ازش آزمایش میگیرن
شیاف ۱۲۵ دوسری بزار
ببر ازمایش بگیر
باید ببرید بیمارستان وازمایش بدین
ببرش بیمارستان شاید بچه بدنش عفونت برداشته
الان تاپیک گذاشتم بخون و عبرت بگیر😢😢ببرش بیمارستان اصلا ریسک نکن
تا ۳۷ هم بیاد خوبه اما اگه میبینی هر چی بهش دارو و اینا میدی اصلا پایین نمیاد باید ببریش بیمارستان
بستری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.