باید یه مدت بی اعتنا باشی تا بفهمه با جیغ زدن نمیتونه کاری رو از پیش ببره.البته اول ببر دکتر ببین جاییش درد نمیکنه
وای عزیزم خدا صبرت بده من چند روز پیش رفتم خونه دوستم اون بچش پسره ۱ سال و ۱۰ ماهش بود با اینکه پسره یه جیغایی میکشیدا اصن نتونستم تحمل کنم زدم بیرون از خونشون به یه یهونه خیلی سخته اصن سر درد گرفتم من پسرم خداروشکر اصن جیغ زدن بلد نیس از صدا جیغا اونم میترسید گریه میکرد😄🤦♀️
اصن تاحالا جیغ نزده بچم کلی خداروشکر کردم بابت این موضوع چون خیلی واقعا بده ادم عصبی میشه با جیغ انشالله به حرف زدن بیوفتن خوب میش..😵💫
گل گاو زبان و زعفران دم کن روزا بخور عزیزم😬
من گاهی میشینم آروم کنارش سکوت میکنم و نگاش میکنم وقتی آروم شد قربون صدقش میرم میگم بیا بغلم گاهی همون بار اول میاد گاهی دوباره جیغش شروع میشه باز سکوت تا وقتی آروم شه و بالاخره راضی میشه بیاد بغلم صحبت میکنم باهاش میگم مامان وقتی یه چیزی میخوای نیازی نیست جیغ بزنی صحبت کن با حرف زدن همه چیز خیلی قشنگ تره ، ناراحت شدی جیغ زدی چیزی اذیتت کرده بود من ناراحت شدم از اینکه جیغ میزنی و عصبانی هستی
مال منم اینطوره سعی میکنم باچیزایی ک دوسداره حواسشوپرت کنم بازی یاشیردادن یاتلوزیون نگاکردن حموم ببرسه چارروزدرمیون بازی کنه خستع بسه بیاربخابه
وارد بحران دوسالگی شده
من ک پاره پورم 😭😭
من از متخصص همین چیای ک میگی پرسیدم گفت فقد بی محلی
زمینم گاز گرفت بزار بگیره خودش آروم میشه
هروز ببرش بیرون تا انرژیش تخلیه بشه
حتما حتما یه جاش درد میکنه از دندون نیست دختر منم چند روز اینطور شد پدرم دراورد فهمیدم دندونش نیش زده پروفن دادم از الان تنبیهش نکن گناه داره اون فقط ترو داره بغلش کن نازش بکش باش حرف بزن شوخی بازی کارات ول کن شبا که خوابید انجام بده میدونم سخته به خدا من امروز به شوهرم کفتم اول قهوه بخر برام تا بتونم تا شب سرپا بمونم دیگه مجبوریم این روزا میگذره سعی کن با دلش راه بیای من تازه باشونه زد رو سرم مخم درد گرفت چیزی نکفتم یه فوشش دادم😂🤣
منم یک مدت اینجوری بود هنوزم هس اما کمتر
بی توجهی جواب داد برام
انگار ب این سن همینن
محلش نده
ن دعوا کن
ن منت بکش
اصلا انگار وجود نداره
انگار نمیشنوی صداشو
انگار نمیبینیش
ببین بهتر نمیشه
ببین پسر من ۱۰ روز مدام اینکارو میکرد دکتر هم بردم گفتم شاید مشکلی داره دکتر گفت مشکلی نیست بعضی بچه تو سن دو سالگی دچار بحران میشن فقط باید صبوری کنید
پسر من فقط ۱۰ روز اینجوری کرد منم توجه نمیکردم یا محبت میکردم سرش داد نزن ولی بغل هم نکن درست میشه
عزیزم پسر من دو سال و یک ماهه همینه... فک کن شما میگین چند وقته اون وقت من چی بگم؟ از زندگی بریدم هیچ امید و دلخوشی ندارم دیگه بعد بدنیا اومدنش.. انقد که زجرم داده از همه بچه ها متنفر شدم
ببرش دکتر
وای منم. داغون میشم وقتی ایجور میکنه 😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.