۱۵ پاسخ

خیلی خرن تو این سن ماهم درگیریم 🤣

منم همینم

پسرمنم همسنه

بچه منم ۲۰ روزی هست خییییلی عصبی شده خییییلی مدام میزنه تو سر خودش یا موهاشو میکشه میدونه من از چه کارایی بدم میاد میره از عمد انجام میده تا من بهش اخم کنم بزنه زیر گریه🫥 فقط و فقط دلش گریه میخاد الزته ۲ تا دندون اسیابیاش داره لثه رو میشکافه یه ذره حتی زده بیرون نمیدونم از دندونه یا از شیر گرفتمش عصبی شده نمیدونم والا خیلی عذاب وجدان دارم نکنه از شیر گرفتمش اینجوری شده باشه دلش شکسته ازم یعنی؟😢🥺🥲

کانال غذای کودک با ۴۵۰۰ مادر .
@food_babyy
در روبیکا .💗👌.

الان اگه بچه تو اینجوری پسر من از ۶ ماهگی غرغروئه تا باهاش بازی نکنی نمیره بازی کنه یه بند چسبه اینا رو کفتم فکر نکنی شکمم سیره حرف میزنم

سرشو زود با یه چیز دیگه بند کن
باهاش لج نکن بچس باهاش جنگ نداشته باش
ابرو چیه گور پدر مردم مردم کجای زندگیه توان
این بچه همه زندگیه توئه
به جای اینکه صبر کنی خودش اروم بشه سرگرمش کن چیزی که دوس داره بخوره بهش بده با اسباب بازی سرگرمش کن

بچه منم همینه😫

متاسفانه برا منم همینه 🥲 آینده تیمارستانی برا‌خودم میبینم

اره والا
باباش یه لقمه خواست با زور بده دستش که بخوره گف نخوری از بستنی و سرسره خبری نیس بیست دیقه گریه کرد با هق هق ها گفتم الان از حال میره آوردم همونطوری با شکم خالی خوابوندمش
روزم زهرمار شد دیگه تا آخر

اقتضای سنیشونه دوتا کارو اگه انجام دادی دوتاشو انجام نده تا عادت نکنه با گریه همچیو ب دست بیاره مجیوره اروم بشه یا سرشو با اسبتب بازیاش گرم کن برا دودقیقه

بابا برای منم همینه همسایه ها آبرو برام نمونده چشماشو میبنده دهنشو باز میکنه چنان جیغ و گریه ای میزنه پرده گوشم میلرزه بخدا مثلا ساعت ۲ نصفه شب! بعد برای یه چیز بیخودی که چرا پستونکمو شستی و خیسه هرچیم خشکش میکنی بی فایدست نمیگیره و گریه میکرد😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨

وای دختر منم همینه صبحونشو خورد کارتونو خاموش کردم اژ صندلی غذاش اوردمش پایین ،یه ساعت بود گریه میکرد که چرا اوردی پایین من داشتک کارتون میدیدم

وای اره هیچی هم نمیشه بهشون گفت. اون کار رو براشون درست کنی هم باز گریه میکنن و میگن از اول نباید بالش رو برمیداشتی اصلا یعنی روانیت میکنن

بچه منم همینه😑

سوال های مرتبط