خانوما اسم پسر
ارسین
شاهوین
هامین
کدومش قشنگتر

۹ پاسخ

هامین تو تلفظ هامی میشه من خیلی دوستدارم بزارم فقط بخاطر همین مسئلش نمیزارم انگار ن ادا نمیشه

آرسین هم معنی قشنگی داره هم کمتره
هامین قشنگه ولی خب بیشتره

آرسین

هامین

هامین خیلی قشنگههامین خیلی قشنگ و خوش آوا تر از بقیه است

هامین قشنگه

هامین خیلی قشنگه😍

هامین بنظرم😍👌🏻

هامین

سوال های مرتبط

مامان مرصاد و آرسین💙 مامان مرصاد و آرسین💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد