سلام مامانامیگم بنظرتون اسم .آرتا.یا آرسین

۹ پاسخ

ارتا میپسندم

آرتا ی اسم اصیل خیلی قشنگه

ارسین قشنگتر

با احترام هیجکدوم

چقدسخته اسم انتخاب کردن ولی

شوهرمم‌میگه هرچه خودت گفتی

آرتا قشنگ گفتاریش راحت تره

اره خودمم کلا عاشق آرسین هستم

آرسین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و آرسین مامان ماهلین و آرسین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مرصاد و آرسین💙 مامان مرصاد و آرسین💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌ونهم بارداری