۴ پاسخ

آرسین خیلی قشنگه. منم اسم دخترمو میخوام بزارم صدف حس میکنم هیچ وقت قدیمی نمیشه چطوره بنظرتون؟

مهدی، حسین ،محمد جواد ،علی ،رضا،ببخشید ها ولی اسم امامامون مگه چه مشکلی داره که این اسم های بی سرو ته رو میوه ی دلتون میزارین .بازم میگم شرمنده فقط از رو دلسوزی گفتم نام نیک واسه فرزندانتان بزارین لطفا

آره قشنگه

اره قشنگه ،منم هنوز اسم انتخاب نکردم واسه گل پسرم خیلی سخته انتخاب

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان آنا نیلا مهربد مامان آنا نیلا مهربد ۴ ماهگی
مامان تیانا👼🏻💞 مامان تیانا👼🏻💞 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی مامان علی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کرانچی پنیری مامان کرانچی پنیری ۷ ماهگی