۶ پاسخ

خودت عرق کاسنی، شیرخشت ترنجبین بخور

قطره بیلی ناستر یا نئوناستر هر ۸ ساعت ۵ قطره بده متخصص اطفال داد ب بچم بده نترس چندروزه خوب میشه

ببر ببین دکتر چی میگه
معمولا قطره میدن

حتما دستگاه بگیر بیار توخونه و مدام شیر بده کم کم از بدنش دفع شه ،اگ‌کاری نکنی دیگ تافردا بالاترم میره ،من نمیدونستم خونه نگه داشتم رسید ۱۸،ولی خدا رحم کرد ۱۷ شهریور بردم بستری کردن آوردن ۶
خونسردیتو حفظ کن برو دستگاه تهیه کن

اگه شیر مادر میخوره ترنجبین دم‌کن روزی دو سه تالیوان بخور با پنبه هم خیس کن بکش بدن بچت خیلی خوبه من دخترم زردیش۸بود دو روزه اومد رو ۳

شیر مادر میخوره دخترت؟

سوال های مرتبط

مامان 🎀آنیلا🎀 مامان 🎀آنیلا🎀 ۲ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی