۵ پاسخ

چون سزارینی بودم و یکشب بستری بودم بیمارستان چکاب بعدیش و پنج روزگی بردم هم بهداشت هم دکتر

۳ روزگی

روز ۳

من چون زردی داشت تااومدم ازبیمارستان بردمش سریع بهش قطره نئوناستر داد

من۱۵روزگی بردم

سوال های مرتبط

مامان نین مامان نین ۱۵ ماهگی
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ ماهگی
مامان نازنین و غزل مامان نازنین و غزل ۲ ماهگی