۹ پاسخ

سلام عزیزم دکتر فرزانه ۱۵ ازت زیر میزی گرفت؟؟
دکتر خوبیه؟؟
کار بخیه اش خوبه؟؟
بخیه لیزری کرد؟؟
من سوال زیاد دارم🥲🥲

من پنج‌ روزگی بردم

پزشک ببر حتما چون دقیق همه چیو برسی می‌کنه از لگن بگیر تا همه چی بهداشت فقط حالت چکاپ داره

من بردم بهداشت گفت ببرمش پیش دکتر خودشون منم بردم

سه روزگی آزمایش تیروئید و شنوایی سنجی و اینا داره باید ببری بهداشت

من هم اطفال بردم هم بهداشت

مسأله اینه که متخصص اطفال بهتر می‌تونه راجع به زردی نظر بده اما پزشک یا مراقب بهداشت نمیتونن، هر دو رو انجام بده

نه حتما نیس .بهداشت باید برد برای پرونده

ن پنج روزگی ببر بهداشت

سوال های مرتبط