من سر بچه م ده روز مونده به زایمان رفتم واسه معاینه لگنی دکتر کارش تموم شد گفت لگنت خوبه واسه طبیعی شبش خوب بودم فردا صبحش دیدم بیدار شدم دوبار به اندازه ی ادرار زیادی ازم آب اومد بعدقطع شد بعد دوساعت درد زایمان م شروع شد کاش هی نمیگفتم معاینه لگنی بکنه
كيسه اب پاره بشه مثل بادكنك بتركه يهو كلي اب ميا اما سوراخ بشه ذره ذره ميا جوري نيست نفهمي مثلا نشستي سر ده دقيقه كل لباست خيسه خيسه
من کیسه آبم سوراخ شده بود اصلا متوجه نشده بودم.دکتر رفتم نگاه کرد گفت شکمت کوچیک شده.سریع برو سونو بده
من میگم شاید بخاطر نزدیکی ک کردم اینجوری شده درازکشیدم میومد ترسیدم
سوراخ بشه هم خطرناکه الان سرفه میکنم چیزی نمیاد
واسه پارگی نوار بهداشتی اصلا جواب نیست
سر ۱۰ دقیقه خییییسه خیسه
اگه پاره بشه اننننقدر زیاده که انگار داری جیش میکنی😜😂
اما سوراخ بشه نه
سوراخ بشه زره زره میاد ازت باید نوار بهداشتی بذاری متوجه بشی منم سر پسرم کیسه ابم سوراخ شده بود نفهمیدم به خاله شوهرم گفت خدا عمرش بده گفت نوار بهداشتی بذار ببینم گذشتم سریع رفتیم بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.