برو. بیمارستان. تست. ازت میگیرن
بله میشه من بارداری اولم تو۱۵ هفته کیسه آب پاره شد..باهرغلت زدن یکم میریخت..خییییلی حس ودردبدی روباسن کم تجربه کردم ایشالاک براشماهیچی نیست نگران نباش
منم خیس میشم از اول بارداریم تا الان امروز سونو بودم گفت خداروشکر همه چیه بچه ام سالمه اگه مثل اب ریز معمولی باشه شرتت خیس بشه طوری نیست ولی بیشتر هسته حتما برو بیمارستان
من ۱۵هفته بودم انگار
یهو احساس کردم شاید کیسه اب باشه اما میتونه مثانه پر باشه و اگه رابطه داشتی متوجه نشی
اما زودتر برو بیمارستان بررسی کنن خیالت راحت بشه
من رفتم امینوشور کردن مثل بی بی چک از دهانه ی رحمم مایع برداشتن تست کردن گفتن پاره نیست
انشالله پاره نشده مراقب خودت باش سالم بغلش کنی انشالله
چجوری خیس شدنت
پارهم بشه خودشو ترمیم میکنه …برو بیمارستان یه چکاپ بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.