۶ پاسخ

اب بود برام

من چند روز نشتی داشته متوجه نبودم....یهویی یدم خونی آبه رو لباس زیرمهه

مثل آبههه....وقتی دیگه ب اخرش میرسه رگه های خونی داره

یکم حالت ترشح هم داره

من قشنگ با اختیار خودم ی ادرار شدید زیاد رفتم
صبح با تکون نخوردن بچه سونو فهمیدن کیسه اب ترکیده وگرنه نفهمیدم

مثل آب بود واسه

سوال های مرتبط