این ازمایش بتا منو میبینین یعنی چی چند وقتمه؟

تصویر
۷ پاسخ

ب عدد نیس ک. باید بری سونو ببینن چند هفته ای

۶ هفته ای

فکر میکنم این عدد بتا برای بالای چهار هفته باشه
چون من دو سه هفته بودم رفتم بتا ۱۷۲ بود حدود چهار هفته بود رفتم ۵۰۰ شد
هر چی سن بارداری بیشتر باشه عدد بتا هم بیشتر میشه دیگه
بنظرم همون پنج هفته ایناست

من ۲۵۰بود به نظرم چهار پنج هفته بودم

این تیتر بتا ندارع معلوم نمیشه چند هفته ای

من بتام سر دخترم همین بود ۵هفته بودم

سلام این آزمایش که گرفتی چندروز از موقع پریودیت گذشته بود که رفت گرفتی

سوال های مرتبط

مامان کیاشا❤️ مامان کیاشا❤️ ۱ سالگی
مامان محسن مامان محسن ۲ سالگی
مامان امیریَل



😍😍 مامان امیریَل 😍😍 ۲ سالگی
مامان زهرا و یزدان مامان زهرا و یزدان ۲ سالگی
مامان قائم مامان قائم ۲ سالگی