شمام زیاد میرین دستشویی ؟

۱۷ پاسخ

در واقع گاهی از دستشویی وارد خونه میشیم 😂

اره. اگر هندونه بخورم که دیگه ۵ دقیقه یه بار میشه😂😂

در واقع همش دسشویی ام
بعضی مواقع در خانه 😂😂😂

زیاااااااااااد

بلهههه

بعله 😓

خیلیییی خیلی میرم دسشویی خیلیییی اذیتمممم😩😩😩😩نه خواب شب دارم نه استراحت روز فکرشو کن هر۵دقیقه بدوووو دسشویی😑

اره🚷😥

من تو هفته های اول اینجوری نبودم اصلا ولی الان دو هفته است تندتند سرویس میرم

بله 😑

بلهه☹️💔

بلههه

آره خیییلی🥴

من زیاد میرم دیگ شما ک عادیه فک کنم😑من نیم ساعت ۲۰ دیقه

آره 🤐

اره😑🥴🥴

نه 🤣

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 ۷ ماهگی