لق لق میزنه کل وجودش تکون میخوره😁😁
آره میشینه ولی بالشت میزارم گهگاهی میوفته از پشت سر
دختر من تازه ۱۰ روزی میشه بدون کمکی میشینه قبلا حتما باید بالشت میذاشتم چون خسته میشد میفتاد
نه دختر اصلا نمیتونه و طبیعیه، به مامانای گهواره اهمیت نده ماشاالله اینجارو مسابقه فرض کردن و فقط ب بقیه استرس میدن. اینجا میای بچع همه از ۳ ماهگی میشینه ۴ ماهگی ۴دستوپا میره ۴ماهونیم هم راه میره، تازه دیروز یکی تاپیک زده بود دیروز دخترش ۵ ماهش بود میگف دخترم برا اولین بار صدام زد گف ماما، احم ق حالیش نیست بچه ماما رو دارع اوا سازی میکنع نه اینکه مامانشو بخواد صدا بزنه
از چن ماهگی گزاشتین بشینن ؟
من نه بی کمک نمیشینه☹️
باید هواسمون باشه
هنوز نه
اره میشینه کامل ولی نمیتونم بدون پشتیبان ول کنم یهو بعد پنج دقیقه ده دقیقه خسته میشه خودشو از پشت ول میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.