عزیزم خدا حفظشون کنه🤩دکترتون کی بوده؟
ای جانم سه قلو ماشاالله هزار ماشاالله 😍خودتم خیلی سنت کمه 🥺
دوتا دختر اونیکیم معلوم نیست از پایین تنشش عکس بده
طبیعی ۳ قلو باردار شدین؟
بنظرم یه دختر یه پسرو
خوشبحالت که ۳ تا نینی داری🥹🐣❤️
منم آرزومه یا دوقلو داشته باشم یا س قلو
دوتا دختر یه پسر. یا دوتاپسر یه دختره چون دوتااز بچه هات شبیه هستن
احساس میکنم ی پسر و دو دختر
یکیش دختره یکیش پسر اون یکی نیوفتاده ولی فک کنم پسره
۳ قلو هستن عزیزم😍 خدا حفظشون کنه
بنظرم ۲تا دختر هستن یک پسر
دکتر چی گفت؟؟؟
بنظر من دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.