سلام
از چند هفتگی باید سینه شیر داشته باشه؟
من چرا ندارم هیچی؟

۶ پاسخ

منم ندارم ولی یه جا خوندم نوشته بود شیر خوب و چرب بعد از اینکه بچه به دنیا می یاد و ناف بریده میشه از سینه مادر می یاد منظورش این بود که تو بارداری تو نباید شیر داشته باشی چون بند ناف درون تو هست اگرم کسی داره ابکی شیر چرب بعد از زایمان می یاد

از بعد تولد نوزاد
من چند روز آغوز داشتم

منم هرچی فشار میدم هیچی نمیاد😰

منم نداشتم بعده زایمان باز سد

تا چند روز بعد زایمان

منم نداشتم سر بچه اولم تا موقع زایمان نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۲ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی