منم ندارم ولی یه جا خوندم نوشته بود شیر خوب و چرب بعد از اینکه بچه به دنیا می یاد و ناف بریده میشه از سینه مادر می یاد منظورش این بود که تو بارداری تو نباید شیر داشته باشی چون بند ناف درون تو هست اگرم کسی داره ابکی شیر چرب بعد از زایمان می یاد
از بعد تولد نوزاد
من چند روز آغوز داشتم
منم هرچی فشار میدم هیچی نمیاد😰
منم نداشتم بعده زایمان باز سد
تا چند روز بعد زایمان
منم نداشتم سر بچه اولم تا موقع زایمان نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.