۳ پاسخ

اره مبارکش باشه

اره دندونه
بهش ژل باریچ بگیر بگیر در روز چندبار بزن به لثه هاش
موقع هایی که خیلی بی قراری میکنه نمیخوابه استا بده بزار آروم شه
دستش دندونی بده بزار بکشه لثه هاش و از خارش بندازه
میوه بزار توی پستونک میوه خوری بزار فریزر یخ بزنه بده بخوره لثه هاشو آروم میکنه

براش باریج گرفتم واستامینوفنم دادم اماتاثیرزیادی نداشت

سوال های مرتبط