😑🥹
#پوشک#شیرخشک#پوشک

تصویر
۸ پاسخ

من دوقلو دارم خیلی سخته هم بارداریش هم به دنیا اومدنشون ولی شیرینه

دو قلو واقعا سخته ..ولی ب این راحتیا نیس دوقلو باردار شی بیشتر ارثیه

من دوقلو دارم خیلی سخته من بارداریم ناخواسته بود

اگه وضعتون خوبه بیار ولی دوقلو بیشتر ارثیه

خودش کمکت میکنه؟ صدرصدم با دارو دوقلو نمیشه عزیزم ولی اگه شرایطشو دارین بچه خوبه

گلم من بچه دوقلو دارم من به خاطر این که دهانه رحم باز بود دو ماه بستری شدم تا موقع زایمان بعد دیگه کارت زار با دوقلو خواب باهم گریه پوشاک عوض کردن اکه کمی داری که هیچ وگرنه اصلا قبول نکنن من هم دوتا خواهر شوهرام مامان خودم و همسرم خدایی کمک بودن تا دو سال

نه اینکه بزرگشون میکنن، دستورم دارن

اوه
وضعتون خوبه؟
منکه اصلا کشش یه بارداری و زایمان رو ندارم حالا حالا

خدا کمکت کنه خواهر

سوال های مرتبط