۳ پاسخ

اگر بعد سه روز دونه ریخت ی مدل ویروسه هر ۴ ساعت شربت تایلوفن بده نصف وزنش به سیسی

مراقب باش که سرما نخورده باشه ،پسر منم یه هفته پیش با تب شروع شد گفتم دندونه بعد شد سرماخوردگی

سلام عزیزم. شاید. دندونشه

سوال های مرتبط