۷ پاسخ

خیر چون منم حساسیت دارم ب همه نوعش

ملون نه خوب نیس ولی طالبی گرمک بده

نه نمیدم من خودمم میخورم گلودرد میشم چه برسه به بچه

من کم میدم

نه نمیدم منتظرم یکسالع بشه بعد

من هنوز میوه خام ندادم حتی سیب و موز هم پختم توفرنی
اوکیه بدم؟

من بچه هام‌ دوست دارن
میدم‌ بهشون‌

سوال های مرتبط

مامان مهران مامان مهران هفته چهاردهم بارداری