خیر چون منم حساسیت دارم ب همه نوعش
ملون نه خوب نیس ولی طالبی گرمک بده
نه نمیدم من خودمم میخورم گلودرد میشم چه برسه به بچه
من کم میدم
نه نمیدم منتظرم یکسالع بشه بعد
من هنوز میوه خام ندادم حتی سیب و موز هم پختم توفرنی
اوکیه بدم؟
من بچه هام دوست دارن
میدم بهشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.