۵ پاسخ

چرا پاییز؟ همین الان چرا ای یو ای نمیکنی؟
منم تایین جنسیتم

با ای وی اف میشه تعیین جنسیت کرد بعد هم شما که میگی همسرت خیانت میکنه میره خونه نمیاد ورا میخای براش پسرم بیاری

از الان ب جای تو خسته شدم😂

آیو آی که تعیین جنسیت نمیکنه

این یکیت کوچولو نیست یکم .

سوال های مرتبط

مامان نازگل و تو دلی مامان نازگل و تو دلی ۳ سالگی