خانما چکار کنم سوزش معد انگار یه آب داغ تو گلوم دلیل چیه

۵ پاسخ

وای منم اینجوریم.همش سوزش سرمعده دارم.ولی حتی یه قاشق هم غذا بخورم رفعه میشه نیم ساعت نشده یبارم میسوزه خیلی اذیتم

حجم غذاتو کم کن وشربت ادی ژل بعد غذا بخور با یه لیوان آب روش

وای منم اینجوریم نه بالا میارم ن میاره پایین😫😫😫

اگه درمانی پیدا کردید به منم اطلاع بدید از هفته 5بارداری درگیر اسید معده و درد معده هستم شربت معده خوردم لانزو استفاده کردم عرق نعنا وکلی چیزای دیگه که هنوز یک درصدم بهتر نشدم 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

غذا رو کم کم بخور تو وعده های زیاد وقتی میخوای بخوابی سعی کن حالت شیبدار بخوابی ک اسید برنگرده تو مریت غذاهای پر ادویه هم زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری