۴ پاسخ

طبیعیه تو بارداری

اثر ترش کردن هست و اسید معده بالا میزنه...

دقیقا منم شباکه میخوام بخوابم اینجوری میشم انگار اسید میریزن نوحلقم

شیر سرد بخور خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته چهلم بارداری
مامان آقا میران مامان آقا میران ۳ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری