سوزش سر دل از چیه خیلی اذیتم می‌کنه🥲

۵ پاسخ

منم همینجوریم از اول بارداری دارم لانزوپرازول ۱۵ میخورم البته دکتر برام نوشته خوب خوب شدم

برو دکتر شربت سوزش معیه
میده خیلی‌هم خوبه

بچه داره مو در میاره

شاید به قرص هاحساس شدی

منم اوایل این طوری بودم.دکترداروبهم دادناشتایدونش میخوردم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری