اب و مایعات زیاد استفاده میکنی بخاطر همونه اب نخور تا درس شه
قند نداری؟ رژیم فعلا رعایت کن میوه مثل هندونه و سردی نخور، فقط سبزیجات یکم تفت داده بخور ، قند مصنوعی کلا حذف کن. ازمایش قند ناشتا هم بده
شیرینی نخور
مایعاتت کم کن
مال منم همینقدر بود ولی قندم ندارم دکتر گفت دلیلش ناشناخته هست برای بعضی ها اما قرص داد که بیشتر نشه و زایمان زودرس نگیرم
به دکترت بگو قرص میده
ازمایش قندتو تکرار کن احتمالا قندت رفته بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.