اب دور جنین ۲۲،۵ چیکارکنم کم شه ؟
خطرناکه برا بچه ؟

۵ پاسخ

اب و مایعات زیاد استفاده میکنی بخاطر همونه اب نخور تا درس شه

قند نداری؟ رژیم فعلا رعایت کن میوه مثل هندونه و سردی نخور، فقط سبزیجات یکم تفت داده بخور ، قند مصنوعی کلا حذف کن. ازمایش قند ناشتا هم بده

شیرینی نخور
مایعاتت کم کن

مال منم همینقدر بود ولی قندم ندارم دکتر گفت دلیلش ناشناخته هست برای بعضی ها اما قرص داد که بیشتر نشه و زایمان زودرس نگیرم
به دکترت بگو قرص میده

ازمایش قندتو تکرار کن احتمالا قندت رفته بالا

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان خانوادپنج نفره مامان خانوادپنج نفره ۱۲ ماهگی
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی