۸ پاسخ

نه بچه هرچقدر خواست بعش بدع بخورع

اگر مشکلی نداره نه.
ولی اگه رفلاکسیه نباید زیاد بدی

یا خدا.چقدررر زیاد.گاهی شکم درد دارن و فقط مک زدن آرامشان میکنه.پستونک بده.اینجوری کم کم رفلاکس پیدا میکنه برمیگردونه شیر رو.با دکترش مشورت کنید.بچه یه ماهه معده خیلی کوچیکی داره

بده بخوره

برای نوزاد ۱ ماهه ۹۰ تا خییلیییه دل درد میگیره

من ۶۰ تا میدم
۳ماهس
فقط شبا موقع خواب ۹۰ تا میدم

زودتر از دو ساعتم ک میدی دل درد میگیره بچه گریه میکنه

سرشیشه روکوچیک کن

مال من هر 1,30 حدود 60تا میخوره بازم میخواد...دکترم گفت هر چقد میخواد بهش بده

نه بعضی وقتا اشتهاشون زیاد میشه

سوال های مرتبط