۳ پاسخ

من مهرگان بودم

من اونجا سقط کردم خیلی بد اخلاق بودن بعضیاشون خاطره بدی دارم

من یک هفته ب دلیل انزیم کبدی بستری بودم اول زایشگاه بودم بعد بخس زنان رفتم اصلا راًی نبودم رسیدگیشون خوب نیست ۵ روز تو بخش زنان بودم دستشویی رو تو این ۵ روز نشستن فقط سطل رو خالی میکرد خدمه غر میزدن غذاشم ک افتضاح بود پرسنل بداخلاق البته خوش اخلاق هم توشون بود غذای افتضاح ناهار اگه کوبیده مرغ بود شام همون خوابیده رو تکه تکه میکرد خورشت میکردن شام میدادن در کل من اصلا از هیچی این بیمارستان راضی نبودم حتی پتو بیمار نمیشستن هم تختی من سزارین بود خونریزی داشت پتو بیمارستان روش بود مرخص شد همون پتو نشسته تا زدن گذاشتن تو کمد رو بالشت و هم عوض نکردن افتضاح

سوال های مرتبط